Just nu på linjen

tjejer

killar

Min Sida

Fråga: Hur ser en debitering ut på mitt bankkontoutdrag? Svar: På ditt kontoutdrag kommer det att se ut ungefär så här ”T MH60001 gr”. T står för Trustly, MH står för Myshörnan och 60001 är referensnumret på din betalning som du hittar under fliken Betalningar. De sista två bokstäverna är en slumpvis kontrollkod.   Fråga: Vad händer om jag inte har pengar på mitt konto när en debitering görs? Svar: Om debiteringen misslyckas på grund av att det saknas pengar på kontot så kommer du att få en faktura skickad hem att betala på 10 dagar. Betalas inte fakturan går ärendet vidare till inkasso.   Fråga: Hur ofta debiterar ni? Svar: Vi debiterar varje dag om du kommit över 500 kr. Vi debiterar också om du har odebiterade samtal och det gått tio dagar sen senaste debiteringen.   Fråga: Hur avslutar jag mitt autogiromedgivande? Svar: Det är olika beroende på vilken bank du har. Kontakta din bank för instruktioner. I de flesta fall går det att göra i Internetbanken, men kontakta din bank för rätt tillvägagångssätt.   Har du ytterligare frågor är du välkommen att mejla dem till info@trepe.biz.